Prekių kategorijos
Turite klausimų?
D.U.K

Kaip vykdoma prekių paieška svetainėje?

Mūsų elektroninėje parduotuvėje prekes galite rasti į paieškos langelį (langelis prie lupos atvaizdo) įvedę ieškomos prekės kodą, pavadinimą ar jo dalį, taip pat gamintoją. Jei ieškote prekės varianto (PVZ. baltos spalvos plautuvės) jums reikia susirasti modelį, paspaudę ant jo Jūs pateksite į prekės aprašymo langą, kurio apačioje rasite visus to modelio variantus. Paspaudę ant prekės varianto Jūs rasite visą informaciją susijusią su Jūsų norima įsigyti preke.

Kaip greitai pristatote įsigytas prekes?

Įsigytos prekės pristatomos pirkėjui per 1-3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos, mokant išankstiniu pavedimu arba per 2-7 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo dienos, už prekes atsiskaitant prekės pristatymo momentu. Jei prekės nėra sandėliuose, jos pristatymo terminus deriname su klientu.

Kiek laiko užtrunka prekių pristatymas, kurių šiuo momentu sandelyje nėra?

Pristatymo terminas skiriasi, priklausomai nuo prekių ir gali užtrukti nuo 1 iki 6 savaičių. Dėl konkrečių prekių bei jų pristatymo laiko prašome teirautis telefonu 8-604 93329.

Kiek man kainuos prekės pristatymas?

Prekės pristatymo kaina priklauso nuo prekės vertės. Ji automatiškai bus paskaičiuota baigiant užsakymą. Mūsų elektroninėje parduotuvėje galiojančius pristatymo įkainius galite rasti 9 pristatymo skilties punkte.

Ar galiu derėtis dėl kainos?

Taip, galite. Jums tereikia su mumis susisiekti telefonu arba paspausti prekės aprašymo puslapio apačioje esantį mygtuką "Siūlyk kainą" ir mes su Jumis susisieksime.

Ar galima pačiam pasiimti įsigytas prekes?

Prekes galima pasiimti kontaktuose nurodytu adresu, tačiau prieš tai reikia įvykdyti pirkimo procedūrą mūsų elektroninėje parduotuvėje bei sulaukti mūsų patvirtinimo dėl galimo prekių atsiėmimo. Kadangi mes sandėliuojame tik mažą dalį mūsų elektroninės parduotuvės asortimente esančių prekių, todėl mes Jus informuosime bei suderinsime prekių atsiėmimo laiką iš kart po to kai prekės pasieks mūsų sandėlį.

Koks Jūsų darbo laikas?

Užsakymai priimami: 0-24 val. (visą parą), visomis savaitės dienomis.
Informacija telefonu teikiama: pirmadienis-penktadienis 8.00-19.00 val. Savaitgalį 11.00-15.00

Elektroninėje parduotuvėje ruošiuosi pirkti pirmą kartą. Kyla daug neaiškumų. Kaip galėčiau pateikti užsakymą?

Aiškų apsipirkimo gidą su vaizdas rasite paspaudę čia. Taip pat iškilus klausimams, nuo pirmadienio iki penktadienio, 8-19 valandomis, galite kreiptis telefonu 8-604 93329. 

Kokios garantijos, jog sumokėjęs pinigus aš gausiu savo užsakymą?

Mes neverčiame savo klientų apmokėti užsakymus jų dar negavus. Mūsų elektroninėje parduotuvėje esantis apmokėjimo būdas "Mokėti grynais", suteikia klientui galimybę sumokėti prekės gavimo momentu. Kita vertus, elektroninė parduotuvė veikia pagal įstatymų numatytą tvarką ir mes visada pasirengę įrodyti, jog veikiame teisėtai.

Kas pristatys mano prekes?

Užsakymų pristatymas yra patikėtas pervežimų kompanijoms UAB "Venipak", UAB "DPD Lietuva" bei "LPexpress" valdančiai "Baltic Post". Taip pat Jūs galite patys atsiimti prekes iš mūsų ofiso. Jūs patys galite nuspręsti, kuri įmonė turėtų pristatyti Jums prekes. Tai atliekama pildant informaciją krepšelyje, pasirenkant norimą prekių pristatymo būdą.

Ką daryti jei manęs neras prekes pristatęs tarnybos kurjeris mano nurodytu adresu?

Neprivalote sėdėti ir laukti prekės namie. Prieš atvežant prekes, siuntų tarnybos kurjeris susisiekia su klientu ir susitaria dėl prekės pristatymo laiko.

Ar prekėms yra suteikiama garantija?

Taip, visoms prekėms suteikiama garantija, kuri nurodoma prekės aprašyme mūsų internetinėje parduotuvėje, taip pat prekės pase arba sąskaitoje-faktūroje.
 

Iš kur gaunamos nubrauktos prekių kainos?

Daugumoje atvejų, tai gamintojų rekomenduojamos mažmeninės kainos arba mūsų parduotuvėje anksčiau buvusios kainos.

Kur kreiptis iškilus klausimams?

Iškilus klausimams susisiekite su mumis šiais kontaktais.