Pas mus įsigytos prekės gali būti grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo prekės įsigyjimo dienos, jei jos atitinka žemiau išvardintas sąlygas!


1.  Prekės grąžinamos pilnoje komplektacijoje jų originaliame įpakavime ir, jei buvo siųstos specialiai supakavus, siuntos pakuotėje. Grąžinant būtina pridėti originalią sąskaitą faktūrą, kurią gaunate su preke arba elektroniniu paštu, užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą. Prekių grąžinimo formą rasite čia.

2. Prekės grąžinamos į mūsų buveinę adresu Taikos pr. 141-300 kab. Kaune. Apie numatomą prekės grąžinimą pirkėjas privalo informuoti pardavėją elektroniniu paštu uzsakymai@laikasnamams.lt arba telfonu 860493329 dieną prieš prekės grąžinimą. Grąžinant įsigytą prekę, už jos sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas nepriima grąžinamo daikto.

3. Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais) ir/arba buvo naudojamos (tais atvejais, jei naudotos prekės nebegalima dar kart parduoti kaip naujos prekės).

4.  Tuo atveju, kai prekė grąžinama, remiantis 2011 m. gruodžio 23 d. LR Ūkio ministro įsakyme Nr. 4-959 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO 2001 M. RUGPJŪČIO 17 D. ĮSAKYMO NR. 258 „DĖL DAIKTŲ PARDAVIMO IR PASLAUGŲ TEIKIMO, KAI SUTARTYS SUDAROMOS NAUDOJANT RYŠIO PRIEMONES, TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO“  numatyta teise ir keičiamos prekės yra kokybiškos bei atitinka jos aprašymą Pardavėjo puslapyje, tai Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Pirkėjui pageidaujant grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, iš užsakymo sumos minusuojamos Pardavėjo patirtos prekės tranpsortavimo išlaidos. Galiojančios prekių tranpsortavimo išlaidos pateikiamos šioje nuorodoje.

5. Tuo atveju, kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Prekės sveriančios mažiau kaip 31 kg. gali būti pristatytos Pardavėjo nurodytu adresu Pirkėjo mieste arba, jei nėra kitos galimybės, tai Pardavėjas apmoka prekių grąžinimo bei keitimo išlaidas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus.

6.  Pirkėjas grąžindamas prekę 4 bei 5 punkte nurodytais atvejais privalo pasirūpinti daiktų įpakavimu, taip kad siuntinys nebūtų pažeistas transportavimo metu.

7.    Pirkėjas negali pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties bei grąžinti įsigytų daiktų, jei pirkti daiktai priklauso šioms prekių grupėms:
- garso ir (ar) vaizdo įrašų (fonogramų, audiovizualinių įrašų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose),
- kompiuterinių programų,
- kūno priežiūrai ir asmeninei higienai skirtų prekių,
- prekių kurios buvo užsakytos arba gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai Pirkėjui pritaikytos,
- prekės, kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), 
- fotografijos ir kinematografijos prekių,
- mašinų ir mechaninių įrenginių,
- elektros mašinų ir įrenginių,
- garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatų,
- optikos,
- matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisų ir aparatų,
- laikrodžių, muzikos instrumentų, baldų, šviestuvų, žaislų, žaidimų, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis.
 
8.      Pretenzijos dėl prekės pažeidimų transportuojant turi būti pateikiamos kurjerių įmonės darbuotojui siuntos gavimo momentu.

 www.laikasnamams.lt parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d.  nutarimu Nr. 738 patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklių redakcija.

 

Visoms www.laikasnamams.lt parduodamoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai.

Prekei sugedus, nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, remontas atliekamas nemokamai autorizuotose gamintojo servisuose, kurie nurodyti garantiniame talone arba gamintojo puslapyje.

Pateikdami prekę remontui, būtinai pateikite pirkimą įrodantį dokumentą (PVM sąskaitą faktūrą ar grynųjų pinigų priėmimo kvitą) ir, jei to reikalauja gamintojas, galiojantį prekės garantinį taloną.

Bosch, Siemens, Sharp, Samsung, AEG, Electrolux, Gustavsberg, Villeroy&Boch, Franke, Cata, Snaigė, Hansgrohe ir kai kurių kitų gamintojų prekių garantiniam aptarnavimui pakanka turėti tik pirkimą įrodantį dokumentą. Garantinaim aptarnavimui nebūtinas užpildytas garantinis talonas. Garantinis terminas skaičiuojamas nuo prekės įsigyjimo dienos.


  1. Visos elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės yra naujos bei supakuotos gamintojo originaliame įpakavime arba mūsų įmonės darbuotojų perpakuotos, siekiant užtikrinti siuntos saugumą. Perpakuojamos dažniausiai dūžiams neatsparios prekės. Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Tai reiškia, jog per garantinį terminą sugedusi prekė ar įrenginys bus nemokamai suremontuotas arba pakeistas. Parduodamos prekės garantinio termino trukmė ir pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Prekei suteikiama garantija pradeda galioti nuo jo pardavimo pirkėjui dienos, kurią patvirtina sąskaita-faktūra.
  2. Užsakytas prekes, Jūs gausite su originaliu gamintojo arba mūsų padarytu įpakavimu, kuris turi būti nepažeistas. Jei pristačius prekę Jūs pastebėjote, jog įpakavimas yra pažeistas, Jūs privalote apie tai parašyti Jums prekes pristačiusio kurjerio lydraštyje. Jei jokių pastabų lydraštyje neparašote, tai reiškia, jog prekė Jums buvo pristatyta su išoriškai nepažeista pakuote ir vėlesnės pretenzijos dėl pakuočių pažeidimų nepriimamos.
  3. Prekei suteikiama garantija galioja su pirkimą įrodančia sąskaita-faktūra arba sąskaita-faktūra bei užpildytu garantiniu lapu, kurie pridedami prie Jūsų įsigytos prekės. Garantinį aptarnavimą atlieka įmonė, kuri nurodyta garantiniame lape, pateiktame kartu su įsigyta preke, joje taip pat nurodyti kontaktai, kuriais reikėtų keiptis prietaiso gedimo atveju. Garantiniame lape turi būti nurodyta pardavimo data, uždėtas parduotuvės antspaudas. Sugedus prekei, prie kurios negavote garantinio lapo, Jūs turite susiekti su www.laikasnamams.lt nurodytais kontaktais.
  4. Nemokamą aptarnavimą (dalys, darbas ir, jei reikia, pervežimas) atlieka įgaliotas garantinio aptarnavimo servisas vartotojo namuose arba savo įmonėje, klientų aptarnavimo organizacijos nuožiūra. Smulkius prietaisus- mikserius, blenderius, maišytuvus, virtuvės reikmenis, dulkių siurblius, elektroninkos prekes, televizorius mikrobangines krosneles ir pan. į taisyklą pristato pats pirkėjas. Bet kokios pretenzijos dėl prietaiso kokybės nagrinėjamos tik įgaliotai klientų aptarnavimo organizacijai jį patikrinus.
  5. Nemokamas aptarnavimas galioja tik tiems elektros prietaisams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas aptarnavimas negalioja, jei buitinis elektros prietaisas buvo naudojamas profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, ar kitose viešose įstaigose ir t.t.
  6. Nemokamas aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:
  • transportavimo metu;
  • neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
  • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
  • dėl pašalinių objektų sukeltų pažeidimų ar trumpų sujungimų;
  • dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
  • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
  • taip pat dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams,maišeliams, filtrams, šepečiams, dalims iš stiklo, keramikos, dalims kurių padėtis keičiama rankiniu būdu naudojant įsigytą prekę;
  • Prekėms sugedusioms dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje bei jei prekė yra sąmoningai sugadinta, atsitikus nelaimingam atsitikimui, netinkamai naudojama arba naudojama ne pagal instrukciją, nukentėjusi nuo trečiųjų asmenų, esant bet kuriems pakeitimams ar remontuota be Pardavėjo sutikimo.
  1. Vartotojas privalo pranešti pardavėjui apie pastebėtus prietaisų gedimus. Jis privalo žinoti turimo prietaiso gamyklinį Nr., modelį, įsigijimo datą ir vietą.
  2. Nemokamas aptarnavimas ir pervežimas atliekamas tik tame mieste, kur yra serviso tarnyba.
  3. Už klaidingą aptarnaujančio serviso darbuotojo iškvietimą yra mokama papildomai.
  4. Nemokamas aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.

 

Naujos paskyros kūrimas

Jau turite paskyrą?
Prisijungti Arba Atkurti slaptažodį